tirsdag 10. april 2012

PÅSKA 2012.
Dei første dagana i påsken ( 31/3 - 3/4 )  har jeg tilbringa i Rinsaker, bare noen meter fra Mjøsa.En koselig begynnelse på påska.
                          Når jeg komm låg detta koselige påskeegget på senga.
                                                 Shushi sjappa i Brummendal.
                                            Kokt og frityrstekt scampi, sushi.
                                             Rå fisk sushi. Allt detta var godt.
                                                   Taco på lørdags kvelden.
Lørdags drikka.
 Kjøkken klut ( Kopptue ) av garnet BOMULL SPORT. Pinne 4.
Begynnelse på en toalett mappe. En UFO fra?????
Innsying av glidlås.
                                                             Ferdig toalettmappe.
                                                      Detta skal bli en hyssingpose.
                                                                Høst stoff.
                                                                 Høst løper.
Her er allt jeg hadde med meg, Sku tru jeg sku være borte i 14 dager, men var borte bare 4 dager.   ;))))))

2 kommentarer:

  1. Ser ut som om du har hatt en meget flott og ikke minst produktiv påske! Så mye fint du har laget!

    SvarSlett
  2. Ser ut som du har hatt et hyggelig opphold med symaskin i Ringsaker:-) Toalettmappen ser fin ut:-)

    SvarSlett